Comunicat del Moviment sobre els partits a les 14.00 hores

6 de septiembre de 2022

Aquest dilluns ens hem reunit amb el RCD Mallorca per traslladar totes les queixes que els aficionats ens heu fet arribar referents al partit de dissabte a Son Moix contra el Girona FC.

Referent al problema de les llargues coes per comprar begudes fredes i/o menjar i que no n’hi hagués suficients a Son Moix i el tancament del quiosquet de Son Bibiloni, des del club han reconegut els errors i ens han assegurat que fan feina per a que no torni a passar el pròxim partit.

Per altra banda, des del RCD Mallorca ens han traslladat que des dels despatxos s’estan fent les gestions pertinents per sol·licitar no jugar a les 14.00 hores. Des del Moviment consideram que no ha estat suficient per aconseguir-ho i així ho hem traslladat al club.

Tres partits seguits jugant a les dues del migdia, dos a casa, a l’estiu i amb la temperatura i la humitat que fa a l’illa posa en risc la salut dels aficionats, però també la dels jugadors, cos tècnic, àrbitres i treballadors. Diversos aficionats van patir cops de calor, mal de cap i cremades pel sol el darrer partit de lliga. Una situació que LaLiga hauria pogut evitar jugant a una altra hora.

A més dels socis, el propi Javier Aguirre i alguns jugadors del club també han alçat la veu per queixar-se de l’horari. La solució no passa per regalar gorres o no anar al camp i quedar a casa. Els aficionats hem pagat un carnet o una entrada per passar una estona agradable animant al nostre equip i disfrutar del futbol.

Demanar disculpes no és suficient, s’ha de lluitar i fer tot el que sigui necessari per canviar l’hora del partit contra l’Almeria.

Esperam que LaLiga rectifiqui i finalment el partit contra UD Almería no es jugui a les 14.00 hores, no es un capritx, és una qüestió de salut dels aficionats i treballadors.

JUNTA DEL MOVIMENT

El Moviment en Twitter